REGISTRATIE
Wat is de verplichting om een account te registreren bij Factoryprice.eu groothandel?
Registratie is noodzakelijk vanwege het verkoopcontract. Aanmelden bij de groothandel zelf is heel eenvoudig en duurt een paar minuten. Geef gewoon uw naam, bedrijfsnaam en TIN, adresgegevens voor het afhandelen van toekomstige bestellingen en leveringen, en een e-mailadres dat als login zal dienen. Registratie brengt geen kosten met zich mee, is en zal altijd gratis zijn.
Ik heb geen bedrijf — kan ik het account van een privépersoon registreren?
We werken alleen samen met actieve operators, dus u moet een klantaccount registreren met de vermelding van het TIN-nummer (bedrijf of bedrijf), UTR-nummer (VK als zelfstandige) of een ander fiscaal identificatienummer dat van toepassing is op uw land. Gedetailleerde informatie vindt u hier: Waar u een TIN of andere belastingidentificator kunt krijgen. Na het registreren van uw account zal onze administratieve afdeling de ingevoerde gegevens verifiëren en een automatisch bericht sturen waarin de status van de groothandelsklient wordt bevestigd.
Kan een geregistreerde groothandelsklantenaccount worden verwijderd?
Natuurlijk kunt u zich op elk moment afmelden voor het hebben van een account in onze groothandel. Als u besluit uw account te verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice — wij zullen u helpen uw gegevens permanent te verwijderen.
GEGEVENS IN PROFIEL BIJWERKEN
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
We weten dat hoe meer gegevens we moeten gebruiken, hoe gemakkelijker het is om er een te vergeten. Als u uw wachtwoord bent vergeten om toegang te krijgen tot de website van de groothandel, hoeft u alleen maar op de link „Ik kan uw login of wachtwoord niet onthouden” te klikken en het e-mailadres in te voeren waarnaar uw account is aangemaakt. Er wordt een bericht verzonden naar de aangegeven e-mail waarin wordt voorgesteld om in te loggen op de site zonder dat u een wachtwoord hoeft op te geven. Als u wilt, kunt u ook een nieuw wachtwoord instellen door in de e-mail op de link „nieuw wachtwoord instellen” te klikken.
Hoe kan ik het wachtwoord van mijn account wijzigen?
U kunt de toegangsgegevens van uw account te allen tijde wijzigen op Factoryprice.eu. Ga gewoon naar het gedeelte „Gegevens bewerken” op het tabblad „Uw profiel”. Selecteer onderaan het gedeelte de optie „wachtwoord wijzigen”. Nu kunt u een nieuw wachtwoord instellen om toegang te krijgen tot uw account. Zorg ervoor dat u uw inloggegevens niet aan iemand op de site indient.
Hoe kan ik het TIN- of adresgegevens voor verzendbestellingen wijzigen?
Helaas kunnen deze wijzigingen niet alleen worden aangebracht vanwege de belastingverplichting en schikkingen die voor verschillende landen verschillen. We helpen je graag bij het updaten van deze informatie – neem contact op met onze klantenservice en ons ondersteuningsteam zal zeker de gegevens corrigeren die je nodig hebt in je profiel.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
U kunt het e-mailadres voor het ontvangen van onze meldingen en het inloggen op de website te allen tijde wijzigen in het gedeelte „Gegevens bewerken” op het tabblad „Uw profiel”. Voer gewoon een nieuwe in die door u wordt ondersteund in het veld „e-mailadres”. Houd er rekening mee dat alle correspondentie met betrekking tot de uitvoering van uw bestellingen en alle nieuwsbrieven op dit adres wordt gericht.
Is mijn persoonlijke informatie beveiligd?
Wij hechten veel belang aan de vertrouwelijkheid van uw gegevens, geleid door de toepasselijke wetten inzake de bescherming van persoonsgegevens en het verbod op verspreiding in de media. We verwerken ze alleen met het oog op het uitvoeren van verkooptransacties. We bespreken informatiebeveiliging uitgebreid in ons privacybeleid.
GROOTHANDEL PRODUCTEN EN AANBOD
Welke producten biedt Factoryprice.eu groothandel aan?
Ons aanbod verandert voortdurend en het bereikspectrum is zeer breed. Je vindt er een rijk mode-aanbod dat jou en je klanten volledig zal veranderen, en de garderobe zal altijd voldoen aan de huidige modetrends. Naast alledaagse en bovenkleding, schoenen, lingerie en alledaagse accessoires hebben we een speciaal geselecteerd HOME-aanbod opgesteld.
Voldoen de producten aan de standaardmaat?
Het kan zijn dat in sommige producten de maat enigszins afwijkt van de standaardmaat. Dit komt door het feit dat kleding van verschillende fabrikanten wordt geïmporteerd. Mogelijke maatverschillen (overstatement of understatement) worden gegeven in de beschrijving. Door een product uit ons aanbod te selecteren, kunt u zich voorstellen met de algemene maattabel op de website. Als u zich zorgen maakt over de maat, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur ons gewoon een e-mailbericht met de productcode en een vraag over specifieke afmetingen.
Zijn de prijzen die zichtbaar zijn op de groothandelswebsite inclusief btw?
De prijzen die we op de productpagina’s vermelden, zijn nettoprijzen. We werken samen met groothandelsklanten uit heel Europa, van wie sommigen in de EU btw-betalers zijn als onderdeel van de intracommunautaire levering van goederen. Daarom moet 23% van de in rekening gebrachte btw worden toegevoegd aan de prijzen op de website.
TOEGANG TOT ALLE FUNCTIES VAN GROOTHANDELS
Kan ik het aanbod en de prijsklasse van producten uit het groothandelsaanbod kennen?
Prijzen en voorraadstatus zijn alleen zichtbaar wanneer u bent ingelogd op de groothandelswebsite. Het is dus noodzakelijk om het account van de groothandelsklant te registreren.
Hoe krijg ik toegang tot foto’s en productbeschrijvingen uit het aanbod?
Nadat u bent ingelogd op de website van de groothandel, kunt u alle functies gratis gebruiken. U kunt ons groothandelsaanbod eenvoudig overbrengen naar uw online winkel, of u kunt gratis enkele foto’s en beschrijvingen gebruiken. Gedetailleerde informatie vindt u hier: Toegang tot foto’s en beschrijvingen Handige groothandelsintegratie
BESTELLINGEN PLAATSEN EN BEWERKEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Het aankoopproces is zeer intuïtief. U hoeft alleen de producten te selecteren die voor u interessant zijn en ze aan uw winkelwagentje toevoegen. Als u meer producten wilt verzamelen, klikt u op de knop „Doorgaan met winkelen”, die in het midden van de pagina verschijnt. Nadat u alle goederen hebt voltooid, gaat u naar uw winkelwagen door op het pictogram in de rechterbovenhoek van de pagina te klikken. Als je een kortingsbon hebt, kun je deze in dit stadium gebruiken door een tekenreeks te typen en het gebruik te accepteren met de knop „Goedkeuren”. Ga je gang door op de knop onderaan de pagina te klikken en op de volgende subpagina’s het afleverformulier en de betaalmethode van je voorkeur in te vullen. Controleer ook of de aangegeven adresgegevens up-to-date zijn – precies in dit formulier worden verzonden naar het transportbedrijf dat de levering zal uitvoeren.
Waar kan ik een kortingsbon krijgen om te winkelen?
We sturen kortingen op aankopen in e-mailberichten, je kunt ook een voucher in het pakket ontvangen bij je bestelling. We plaatsen actuele informatie over promoties op onze social media profielen. Volg ons op Instagram en Facebook en blijf op de hoogte van alle kortingen! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .wholesale
Hoe gebruik je de kortingscode?
Je kunt een kortingsbon of kortingscode gebruiken bij het plaatsen van een bestelling. Het kortingscodevak is dan bovenaan de pagina zichtbaar. Voer gewoon de code in en druk op de knop „Goedkeuren”. Vervolgens wordt de waarde van de bestelling dienovereenkomstig verlaagd. Vergeet niet dat er slechts één code in één bestelling kan worden gebruikt.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Zodra je je bestelling correct hebt geplaatst, ontvang je een e-mailbevestiging van je aankoop. Telkens wanneer u van status verandert, zullen we u informeren over de volgende fase van implementatie. Daarnaast kunt u de huidige status van de transactie bekijken in het gedeelte „Bestellingen en beschikbare fondsen” van het tabblad „Uw account”.
Kan ik meerdere bestellingen combineren tot één grotere?
Het combineren van orders is mogelijk in een vroeg stadium van uitvoering. Als bestellingen de status „niet onderhouden” of „wachten op storting” hebben, hoeft u alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice en de bestelnummers voor de oproep aan te geven. Vanwege het dynamische inkoopproces raden we een telefonisch contact aan om ervoor te zorgen dat de mogelijkheid om bestellingen aan te sluiten niet verloren gaat. Als u bestellingen met succes hebt samengevoegd, worden de verzendkosten slechts één keer in rekening gebracht.
Hoe verander ik het afleveradres?
U voert uw adresgegevens in bij het registreren van een groothandelsaccount. Als u wilt dat een specifieke bestelling naar een ander adres wordt verzonden, neem dan contact op met de klantenservice. U hoeft alleen maar het bestelnummer in te voeren en wij zullen de correcties aanbrengen die u nodig hebt. Om technische redenen is de wijziging van adresgegevens alleen mogelijk in de bestelling met de status „niet bediend” of „wachten op aanbetaling”.
Kan ik het afleveradres in de bestelling wijzigen tijdens de uitvoering?
Ja, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen en ons de adresgegevens en het bestelnummer te verstrekken. Als uw bestelling het verzendnummer al heeft ontvangen, nemen we rechtstreeks contact op met de vervoerder en zullen we samen met hen proberen het pakket met uw bestelling door te sturen naar het juiste adres.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Natuurlijk. U hoeft alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice en het bestelnummer aan te geven waarvoor u zich wilt afmelden en onze consultants zullen de wijzigingen aanbrengen die u nodig hebt. Als de bestelling al is betaald, bestellen we terugbetaling van de gemaakte kosten zodat het geld klaar is voor de volgende aankopen. Houd er rekening mee dat u zich alleen kunt afmelden voor een bestelling of een deel van de producten als de bestelling de status „niet wordt bediend” of „wachten op aanbetaling” heeft.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren tijdens de uitvoering ervan?
Annulering van de bestelling tijdens de uitvoering ervan is om technische redenen niet mogelijk. Als je bestelling al is voltooid, maar je wilt afmelden voor de aankoop, neem dan contact op met onze klantenservice. Samen bepalen we de beste oplossing en laten we je de volgende stappen weten.
Geeft u een factuur uit met een uitgestelde betalingsdatum (handelskrediet)?
Helaas geven we dergelijke facturen niet uit. We kunnen een proforma-factuur voorbereiden voor betaling. De tijdslimiet voor de overschrijving is 3 werkdagen en de datum van betaling wordt beschouwd als de dag waarop geld op onze rekening wordt geplaatst. U kunt het document downloaden via het tabblad met voltooide bestellingen of door contact op te nemen met de klantenservice.
Wanneer ontvang ik een factuur voor de bestelling?
Samen met de bestelde producten ontvangt u een outdoor release document (WZ) met een lijst met producten die in het pakket zijn ontvangen. Binnen 7 werkdagen na de uiterste datum van levering stuurt onze financiële afdeling een elektronische factuur naar het e-mailadres dat tijdens de registratie is aangegeven.
BETALING
Wat zijn de beschikbare betaalmethoden?
In het belang van het gemak van uw aankopen zorgen wij voor de betaling van de bestelling via traditionele overschrijving, elektronische overboeking via PayU en betaling bij levering. Het is niet mogelijk om postoverboekingen te doen voor gekochte producten. Houd er rekening mee dat je precies 3 dagen de tijd hebt om de bestelling te betalen met vooruitbetaling (overschrijving of PayU). Na die datum wordt de bestelling automatisch geannuleerd door ons systeem en zullen we deze niet uitvoeren.
Wat is het rekeningnummer dat moet worden gestort voor de bestelling?
Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u de gegevens voor de overdracht van gekochte producten per e-mail. Als u om een of andere reden het bericht over het hoofd ziet of verwijdert, sturen we een extra herinnering over de noodzaak om de bestelling te betalen. Voor uw gemak verstrekken wij de gegevens voor de betaling van uw bestelling:
Groothandel fabrieksprijs | MUS Sławomir Pazio
21 Przyszłości Street, 05-552 Łazy (nabij Warschau)
NL 12.1090 1056 0000 0001.3426.4125 (SANTANDER)
SWIFT-code (BIC): WBKPPLPP
Kan ik de bestelling in vreemde valuta (bijv. EURO) betalen?
Zoveel mogelijk — bij het plaatsen van een bestelling kunt u de valuta kiezen op de groothandelswebsite (u vindt het juiste vak bovenaan de pagina, naast het winkelwagentje), en u kunt ook contact opnemen met onze klantenservice. We berekenen de waarde van de bestelling en sturen gedetailleerde details voor de uitvoering van de betaling. Voor uw gemak wordt hieronder het bankrekeningnummer voor stortingen in EURO weergegeven:
Groothandel fabrieksprijs | MUS Sławomir Pazio
21 Przyszłości Street, 05-552 Łazy (nabij Warschau)
NL 76.1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT-code (BIC): WBKPPLPP
Is het mogelijk om bij levering met een kaart te betalen?
In de regel kunt u bij het ontvangen betalen met een afgetrokken hoeveelheid contant geld. Koeriers zijn niet verplicht om een minderjarige te hebben om de rest door te brengen. Door de dynamische groei van de meeste transportbedrijven hebben leveranciers steeds vaker een mobiele betaalkaartterminal bij zich. Gedetailleerde informatie over het tijdstip van levering en betalingsmogelijkheden wordt door onze logistieke partners verzonden in afzonderlijke e-mailberichten en via sms.
Kunt u de betaalmethode wijzigen die in de bestelling is geselecteerd?
Het wijzigen van de betaalmethode is alleen mogelijk in de beginfase van voltooiing van de bestelling, d.w.z. op het moment dat deze de status „niet bediend” of „wachten op betaling” heeft. U hoeft alleen maar contact op te nemen met onze klantenservice en het bestelnummer aan te geven waar u de betalingsvorm wilt wijzigen. Houd er rekening mee dat bestellingen met betaling bij levering automatisch worden overgedragen aan de uitvoering en dat we niet de technische mogelijkheid hebben om het betalingsformulier voor vooruitbetaling te wijzigen. In deze situatie zal het nodig zijn om de verzending van de leverancier te betalen bij ontvangst van de bestelling
DEADLINES EN LEVERINGEN
Hoe lang duurt het om de bestelling te voltooien?
Laten we bestellingen regelmatig inwisselen, zodat de verzending uiterlijk binnen 24 uur vanaf het moment van correcte betaling van de bestelling plaatsvindt. Bestellingen met betaling bij levering worden automatisch overgedragen aan de afhandeling. Onze verzendafdeling werkt de hele week, maar het kan zijn dat bestellingen die op vrijdag na 13.00 uur worden geplaatst, de koerier pas maandag ontvangen.
Kan de bestelling de volgende dag geleverd worden?
Helaas niet, hoewel we heel graag zouden willen dat dit gebeurt. Implementatie binnen 24 uur betekent het verzenden van de bestelling binnen maximaal 2 werkdagen vanaf het moment van correcte indiening en betaling. Vanaf de levering van het pakket aan de koerier tot de daadwerkelijke levering, daarnaast kunnen er 1 tot 3 werkdagen verstrijken. We weten echter dat onze logistieke partners hun best doen om zendingen met de bestellingen van onze klanten zo snel mogelijk te leveren.
Kan ik de bestelling persoonlijk ophalen?
Helaas is persoonlijk ophalen niet mogelijk — we verzenden alle producten via transportbedrijven. We zijn erin geslaagd de verzendkosten tot een minimum te beperken, zodat de betaling voor levering bijna onvoelbaar is.
Verzendt u bestellingen in dropshipping-model?
Op dit moment leveren we geen zendingen rechtstreeks aan de doelklant. We sturen alle bestellingen rechtstreeks naar het afleveradres van uw magazijn dat tijdens de registratie is aangegeven. Verdere distributie moet u zelf realiseren. Terwijl we onze diensten voortdurend ontwikkelen, streven we ernaar om samenwerking in het dropshipping-model te implementeren. In klantenpaneel beschikbaar hierin je kunt de beschikbare opties bekijken. Zodra we erin slagen om een dergelijke oplossing te implementeren, komt er zeker een extra optie in uw panel.
Wat zijn de kosten verbonden aan de verzending?
De totale leveringskosten van de bestelling zijn afhankelijk van de geselecteerde betaalmethode en de voorkeursvervoerder. We proberen ons aanbod zo concurrerend mogelijk te maken, dus hebben we de transportkosten tot een minimum beperkt. Dit maakt de betaling voor levering bijna onvoelbaar voor u. De actuele prijslijst van zendingen wordt in detail beschreven in bladwijzer met leveringen.
Kan de bestelling buiten Polen worden verzonden?
Natuurlijk leveren we bestellingen in alle lidstaten van de Europese Unie, aan het VK en Oekraïne. We merken echter op dat de minimumwaarde van de bestelling en de verhoogde transportkosten van toepassing zijn. Gedetailleerde informatie over dit onderwerp is te vinden in bladwijzer met leveringen.
UITWISSELINGEN EN RETOUREN
Informatie over retourzendingen vindt u in detail op deze pagina: Regels voor terugbetaling en ruilen
GARANTIE EN KLACHTEN
Zijn de goederen onderworpen aan garantie en garantie?
Op basis van de Wholesale Regulations die zijn ontwikkeld op basis van de huidige wettelijke bepalingen, waaronder het Burgerlijk Wetboek, sluiten wij aansprakelijkheid uit in termen van garantie. We geven ook geen garantie op de verkochte goederen. Als groothandel accepteren wij geen klachten van consumenten die uw klanten zijn — voor eventuele gebreken die na aankoop zijn geconstateerd, bent u zelf verantwoordelijk als verkoper.
Kan ik een klacht indienen als ik na de bevalling gebreken vind?
Wij accepteren contractuele retourzendingen in overeenstemming met de regels die op deze website worden beschreven: Regels voor terugbetaling en ruilen.
CONTACT MET DE WINKEL
Hoe kan ik contact opnemen met de groothandel?
Voor onze klanten bieden we een handige vorm van contact met het Customer Service Office. Onze consultants zijn beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur. U kunt ons een bericht sturen naar hurt@factoryprice.eu of bel het nummer 601.547.740. De kosten van de oproep komen overeen met het tarief van uw operator.
Is het mogelijk om naar de groothandel te komen om de goederen te bekijken voordat u koopt?
Helaas is een dergelijke mogelijkheid niet. Wij zijn een online groothandel en we voeren verkopen uit in het verzendmodel. Als u zich zorgen maakt of aanvullende vragen heeft over producten, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U hebt ook de mogelijkheid om de producten na levering te controleren en terug te sturen wat niet aan uw verwachtingen voldoet als onderdeel van uw contractuele retourzending. De gedragsregels in dergelijke situaties worden op deze pagina in detail beschreven: Regels voor terugbetaling en ruilen.